פינוי אשפה וגזם

ימי פינוי אשפה לפי רחובות - הוצאת אשפה לרשות הרבים מותרת בערב שלפני יום הפינוי בלבד!
ימי פינוי גזם וגרוטאות לפי רחובות - הוצאת הגזם מותרת בערב שלפני יום הפינוי  בלבד!

מדיניות אכיפת הוצאת גרוטאות וגזם

מועצה מקומית פרדס חנה כרכור,   באמצעות מחלקת שפ"ע ותברואה ומחלקת פיקוח , משקיעה מאמצים מרובים בשיפור פני המושבה, שמירה על ניקיונה, טיפוח ושיפור רמת השירותים בעלות שנתית המסתכמת במיליוני שקלים.

מועצה מקומית פרדס חנה כרכור  פועלת  במרץ ובמסירות, תוך אכיפת חוקי העזר העירוניים, למתן שירותים לתושבים.

הוצאת גזם וגרוטאות על ידי התושבים במועדים הקבועים להלן  תעזור למועצה לבצע את הפינויים ביעילות ובכך נשפר את ניקיון היישוב וחזותו.

הוצאת הגזם והגרוטאות תיעשה על ידי התושבים לחזיתות הבתים בצורה מסודרת לפי סדר שבועי קבוע, רק בערב שלפני יום הפינוי המפורט בקישור http://www.pardes-hanna-karkur.muni.il/sites/default/files/yemeipinuygez...

לפינוי כמויות גדולות וחריגות של גזם וגרוטאות, יש לפנות בתאום עם המוקד העירוני 106 או בטלפון 04-6271227.

לאחר בדיקה בשטח יעדכן נציג המועצה את שווי החיוב:

כמות גזם מעל חצי משאית – התושב ישלם 400 ₪

כמות גזם של משאית – התושב ישלם 800 ₪.

את התשלום באחריות התושב לשלם במחלקת הגביה – רחוב הדקלים 103 פרדס חנה כרכור.  

חריגה מנוהל זה תגרור קנסות ואי נעימות.                                                                     

קנסות וענישה: תושב שיוציא מחוץ לביתו גזם ו/או גרוטאות ו/או פסולת כלשהי, שלא ביום הפינוי הקבוע, או ישליך פסולת בניין למדרכה או למכולה, שאינה מיועדת לכך, צפוי לקנס בסך 500 ₪, בהתאם לעבירה, וינקטו נגדו כל הצעדים העומדים לרשות המועצה על פי כל דין.

תודה רבה על שיתוף הפעולה !

פח חום לאיסוף פסולת אורגנית מפונה בימים ב' + ה' ברחבי פרדס חנה כרכור

פח כתום לפינוי פסולת אריזות:

* יום א' - במרכזוני המיחזור  בפרחי הדר , נווה תות ובכרכור.

* יום ד' - בפרדס חנה.

איסוף שקיות כתומות מתבצע בימי א' החל משעה 8:30 לערך.

פח כחול לפינוי נייר וקרטון רך מפונה אחת לשבועיים בימי ג' ברחבי פרדס חנה כרכור

​קישור למפת מתקני מיחזור בפרדס חנה כרכור https://www.google.com/maps/d/viewer?authuser=0&authuser=0&hl=iw&hl=iw&m...
 

נוהל פינוי פסולת מבתי עסק

נוהל רכישת פח אשפה

ניתן לרכוש פח אשפה דרך מחלקת גביה של המועצה באמצעות דוא"ל info1@pardes-hanna-karkur.muni.il או באמצעות מוקד מחלקת הגביה 077-9779300. עלות הפח 165 ₪ .

לאחר ביצוע התשלום , אספקת הפח  מבוצעת  ביוזמת והובלת מחלקת שפ"ע ותברואה בתיאום אישי מול התושב.

מומלץ לשמור את הקבלה שמהווה אחריות ל- 3 שנים.

פרטים נוספים ניתן לקבל במחלקת שפ"ע ותברואה בטלפון 077-9779863 או בדוא"ל h.sigalit@pardes-hanna-karkur.muni.il